Thursday, April 22, 2010

Its nice out!

Man its beautiful outside if I can just waste gas and drive around for hours I would my girlfriend came over today we had a nice brunch went to mitsua to grab some JDM food lol I got the usual katsu curry im addicted to and she got the usual Gabuto burger.



take a bite from that and you will be in heaven I guarantee

after took the car for a nice car wash my girlfriend helped out haha busy bee is the best thing ever invented

got the seat in and adjusted to the way I drive. I just gotta say I love it I love how it feels best investment ever





Thats it for now I really wish I had a camera maybe if a pause buying car parts I can afford one.

May 4th I finally start at target will not be poor anymore!

Origin is finally making a gt style kit looks kinda nice I might rock it If I can get aggressive enough wheels looks really good though I think





looks great

So I think either I go red red for my car or blue



or

Sunday, April 18, 2010

ill breaks foorage

FINALLY footage!?!?!!? anyway first round is not up yet idk why but I failed anyway haha so heres the second round

http://www.youtube.com/watch?v=MGNLl3ideRY
South Chicago vs Suburban nightz

we won of course :D

http://www.youtube.com/watch?v=u-RWRjnzG0s

Quarter finals

South Chicago vs Rhythm attack Plus one

we lost =/ but WHO do u think won it im sure we did I think

chicago area 240sx bbq

A lot of cool cars today same people and new people I didnt take pics cuz I need a new camera actually I need a camera period lols didnt even get to make some bbq cuz we got kicked out by cops -.- preety damn lame so we went over to a parking lot and had a mini meet there

Is it me? or cops love me on the way home I got followed by a cop maybe a mile so I pulled in a gas station and he left me a lone what a fag

room is nice and clean =] new bed and bed frame not done yet gotta pick up one more piece for it



its getting there



OH BTW what is this?!?!







Buddy club super low seat rails =]

chicago you still iz cold =/

last week I was down at urbana at u of i for il breaks went there thursday night chilled with some old friends partied hard on Friday night ahah :D saturday came battle day we made it up all the way to the semi finals ! BUT NO ONE HAS SOME DAMN FOOTAGE FUCK -.- any ways we tore it up next week 2 on 2 at niu then the week after that breaking the law baby :D top 16 last year gonna shoot for top 6 or better

Finally bought a bed/bed frame for the apartment at ikea and got a serta mattress so soft and comfy i love it

as for the car got a surprise coming picking it up tomorrow at the chi240 meet :D

short update coming up soon with pics n what not

Wednesday, April 7, 2010

its getting there

Got a new computer desk from ikea and a lamp love it picking up a bed this friday =]

got a new monitor house warming gift from the gf shes too dope its a westinghouse 26 inch widescreen its freaking huge with hdmi output so it can be a tv

oh chicago chicago..... when are you gonna stop being bi-polar and give us some sunny weather?!!?! its april and its hella cold again wtf

getting some goodies for the car this weekend cant wait gonna lower the rear and new front tires soon to close the gap







Clean and simple thats what its about

Okishima ! from Stephen Brooks on Vimeo.

Monday, April 5, 2010

Quick snaps

OHHHH HI! took a couple of quick snaps of the car still needs to be lowered a bit more and a couple of quick fixes!

also went to ikea I freaking love that place! got me a new comp desk picking up a new monitor tomorrow!












Saturday, April 3, 2010

Its been a while

I decided to fix up this thing and get it going back up again! I kinda liked it.

So whats new with me? I walked out of my job at alden well actually left and texted my boss that im quitting the next day pretty cool if you ask me. Got a new apartment still moving in my stuff its pretty empty right now but I have the necessities. Got a new job at target! good ole target on 59 and higgins. On march 27th it was my one year with my gf damn its been a year all ready!

Whats new with the car? A lot, got REAL tires for the rims fronts are 205/40/16's and rears are 205/50/16's I think im going to be doing 205/45/16 on the front and a better tire in the back with the same 205/50/16 set up. Stances are on! I wanan go lower but the rear fenders need to be rolled and pulled just a little bit for even more of a slam right now im about 2 and a half fingers from my frame rail touching the ground YES I cant make it over speed bumps and YES I cant make it up ramps.

Been working with salde to get my car going and his car he bought Alex White's old 240 coupe thing is really nice and he got it for a steal.

Sad but true me and some other people started to play yu gi oh again LOLOLOL monarch deck is almost back in action!

WoW update! I left invalid the top horde guild on the server and joined Pretty Hate Machine. Why leave the best guild for a progression guild? Easy Invalid pretty much has no humor or lets say a friend vibe to it its pretty much its tuesday lets raid see ya next week. Pretty hate machine is a very funny guild but when its time to get things done we do it im pretty happy with the move.

Went to a Risky Devil MASS text meet cruised up there with a member of Ooo Dang - adrian. Surprisingly people like my car!! im waiting on the Professional pics this guy took of my car he fell in love with it hahah and kevin's pics too REMEMBER photoshop the rear so its lower :D

Things comming in for the car this week - 8000k HID's, Version select side skirts, Hotshot headers, Megan test pipe = win I can finally raise the car a lil bit with the skirts

and YES jaimie jinxed me i finally got 2 tickets one for a loud exhaust which is weird since I was not even on the throttle and my shit is quite juss looks big and my front left headlamp is busted =/

So as NWA says FUCK THE POLICE!

thats it for now enjoy the pictoooorrsssss
















My Closet still gotta get the rest of my stuff but finally i got a big one

















Computer oh i love u Monitor oh i hate u
























OH my whats that???
















Look at the difference

















Garage Salan lol
















Former FBM unit one
















Forgot to set the front coils so yup its a drag car all ways going fast










































































Is this gangsta enough lol


















FUCK THE POLICE